En rolig dag

Hahaha vi börjar med att ni kollar denna filmen. Ni måste titta på hela annars är det inte kul!
http://www.youtube.com/watch?v=9xH0xorgUoI  

Skola idag från halv nio till kvart i två ( slapp sista lektionen ), slutar annars halv tre.
Överkul skoldag idag, nog roligaste dagen på den tiden jag gått där. haha allt började efter lunch när clarissa den lilla busen stack från skolan och jag och Sarah kom tillbaka från lunchen HAHAHAH! Nämner minsann ingenting men skiten har fortsatt hela dagen, skacka om pinsamt och ball imorgon. Längtar fan dit hahahahh!

Efter skolan åkte jag och Sarah till Malmö och gick på Entré. Senare kom My och Janina dit och Sarah drog till Maria som åker till Tjeckien imorgon. Vi tre åt china box, skit gott sen köpte jag en bh 129:-, en riktigt bra masccara 179:-, och en snygg tröja 199:-. Klockan tio i sju tog jag bussen hem och nu sitter jag här, ska snart in på kanal 5 och kolla Kalla ballar eller vad det heter hahahaha, nått sjukt program tydligen! Clarre och Angi rekomenderade det så jag får väl se vad det är :D Senare ska jag äta goda kiwisar med glass, mummsi. Imorgon ska jag antingen på födelsedagsfest eller va med några balla pers. Annars inget bestämmt i helgen, men de blir väl la fest eller något, över längesedan jag festade tänkte jag på herr om dan. På detta året har jag nog festat typ 5 gånger :S har alltid "varit trött" eller jobbar när de varit det i vanliga fall?! jaja..... har ändå haft ett prima liv :D   nu måste jag sluta skriva och göra iordning här lite, ser ut som ett bombnerslag :(

Postat av: janina

hej hej den är du fineeeee

2009-04-02 @ 20:39:58
URL: http://janinaspicks.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback