För att jag är brat..

Jag får säga och göra vad jag vill för jag är brat!
Jag får ha lila jeans för jag är brat!
om jag vill ha sönderblonderathår och mycket smink så får jag ha det för jag är brat!
Om jag vill knulla med 20000 personer så är det OK för jag är brat!
jag röker slimcigg jag jag är brat!
Jag får säga till isabel att hon måste köpa nya skor för jag är brat! (HAHAHA)
Jag behöver inte göra något på lektionerna för jag är brat!
jag hänger på stureplan för jag är brat!
Jag har den nyaste phonen för jag är brat!
Jag går hos frisören för att platta håret varje dag för att jag är brat!
Varför mina väggar är rosa är bara för att jag är brat!
varför jag fortfarande tycker om barbie dockor och ser upp till dom är bara för jag är brat!
Jag har blogg för att tjäna pengar för jag är brAAAAat!
om jag vill bitcha dig så får jag de för jag är brat!
Jag tar inte skolbussen jag tar min limosine som väntar på mig utanför vart jag än går för jag är brat!
Jag har inte en pojkvän jag har flera för jag är brat!
Jag gillar rykten som går om mig får då får jag uppmräksamhet bara för att jag är brat!
jag umgås med bara bögar för jag är brat!
för min del är det utgång varje kväll för jag är brat!
Jag lägger upp dagens outfit för dom är dyra bara för att jag är brat!
jag kan köpa allting i hela världen för min pappa är rik och jag är brat!

Jag hatar isabel bara för hon också är brat!!!

Aah kan komma på hur mycket som helst men orkar inte HAHAHAHAH


från ERIKA! hoppas det är ok haha :)


Postat av: isabel

HAHAH du e sjukaste

2009-04-01 @ 12:23:16
URL: http://isabelolsson.devote.se

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback