09-12-15

Idag var mer än halva min klass borta från skolan? Konstigt när iprincip alla var där igår, aja. Det blev en slapp dag i alla fall. Vi elever som var där fick rulla en permanent och sedan plugga till NK provet vi har imorgon. Men jag och Malin fick vara med på 3ornas egenhårvård för att fixa till malins hår istället. Resultatet blev mycket bra tyckte jag, bara en slingning på längderna också så är hon fitt for fight!
Engelskan var "inställd idag", eller rättare sagt sa vår lärare att vi kunde få göra arbetet hemma och de elever som ville fick såklart vara på lektionen och jobba där.

Mormor var här på besök idag också :)

FAN! jag är inte alls taggad inför slutprovet imorgon... tur att det snart är lov!!



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback