lista

Namn jag kallas för:
1. Louise

2. Lolla

3. Lojsan

4. Prinsessan (pappa)

 

Hårfärger du haft:

1. Mörkbrunt

2. Blont

3. Ljusbrun

4. Röd/brun

Tre internetalias jag haft:

1. LouiseG
2. Lojsann
3. Lg

 

Färger du gillar

Gillar allt möjligt, beroende i vilken kombination.

 

Saker jag gillar hos mig själv:
1. Förståndlig
2. En bra lyssnare

3. Kung i köket!

Saker jag inte gillar hos mig själv:
1. Ger upp lätt

2. Tar lång tid på mig

3. Pratar snabbt

 

Saker som skrämmer mig:
1. Framtiden

Tre saker jag gör varje dag:
1. Pratar i telefon
2. Äter
3. Lyssnar på musik

Favoritband/artister:

1. DILBA
2. Jessica Mauboy

3. Kristina Debarge

Saker jag vill ha i en relation:
1. Kärlek
2. Man både ger & tar
3. Humor

4. Utrymme

Två sanningar:

1. Jag hatar djupt vatten

2. Jag har en tendens att köpa saker innan jag hinner tänka efter om jag verkligen behöver det


Tre saker hos killar som tänder mig:

1. Ögon
2. Charm
3. Leendet


Tre av mina favorithobbies:
1. Promenera
2. Shoppa

3. Mysa

 

Tre saker jag gärna vill göra i framtiden:
1. Ha egen salong
2. Ha två barn

3. Resa,resa,resa.


Tre platser jag vill resa till:
1. Hawaii

2. New York

3. Australien


Barnnamn jag gillar:
1. Isabelle
2. Vincent


Saker jag vill göra innan jag dör:
1. Resa massor



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback