Slapp dag

Imorse klockan halv nio började våra redovisningar om skråväsen. Vår grupp hade målare som uppgift att prata om. Det gick väl sådär, jag är inte mycket för att stå inför en grupp och prata, fastän jag skulle vilja.

Vid kvart i ett slutade vi för dagen och då åkte jag och Malla in till stan, värnhem, och åt på vårt favoritställe, GOGO GREEN. Har ni inte testat det så borde ni faktiskt göra det. Super gott!

Efter det åkte jag hem där jag somnade i nån timme och nu har jag precis ätit taco, som vanligt, med mamma. Den maten tröttnar jag aldrig på fastän jag minst äter det en gång i veckan.

Nu ska jag ut med hunden och vid klockan åtta ska jag möta upp Elin för en power-walk runda!


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback