Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag, men inte för min del. Har ingen att dela mitt hjärta med.. hoppas det kommer någon snart, men måste ju förtjäna det först såklart ;)
 
I alla fall, Sarah och jag sörjde tillsammans. Vi gick och hyrde tre stycken filmer, DU & JAG , FLICKAN I KÄLLAREN och SAVE THE LAST DANCE! Vi såg bara save the last dance och du&jag för sen somnade jag och Sarah skulle hem. Inte nog med det så tröst åt vi godsaker, chips, 2 liter läsk, godis för 50 kroner, och naturgodis, vilken ångest man känner idag, ingenting finns kvar, men aja vad gör det! Det var i alla fall riktigt roligt.

Nu om ett tag ska jag sätta på filmen vi aldrig hann se, och fixa en god frukost. Sen ska jag och min pappa faktiskt in till Malmö, till ikea, stoff och stil och ilva. Vi måste kolla ut saker till mitt rum jag ska få när jag fyller år, dvs om 5dagar!


Ska även passa på att tacka Isabel för en riktigt rolig födelsedagsfest i fredags! Riktigt skoj!

Nu blir det film, hörs sen.


Postat av: isabel

tack själv ;)

2009-02-20 @ 18:45:14

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback