Arbete om eget företag

Sitter med ett arbete om att starta ett eget företag som ska vara halvklart tills på torsdag, välrigt mycket och jobbigt! Dom som känner mig vet säkert att jag inte har fått tid till att börja än.. inte orkat helt heller för den delen, skulle behöva hjälp! Någon frivillig?

Hur man skall gå tillväga, praktiskt info, plats, anställda, vilken målgrupp det ska sälja till, intresse, finns det redan någon marknad, material, bolagsform, aktier? ja usch vad mycket det är!!! Men det är säkert roligt att jobba med när man får tummen loss att börja.

Ska träffa Janina nu i veckan. Fika, byta piercing, jag kanske ska piercia mig igen, inte säker än, prata och framförallt skratt till "fine tand"!

See you later alligator


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback