Åttlingar



Bilden på Nadya Suleman har jag lånat av aftonbladet och dom togs en vecka före förlossningen där hon hade en gigantisk mage.


Suleman hade 6 barn innan hon fick ut 8 till då hon plötsligt hade 14 stycken. Nio veckor förtidigt födda blev dom och kommer få ligga i kuvös i ca 6 till 8 veckor.

Ett vårdteam på 46 personer förlöste 32-åringen med kejsarsnitt. De hade förväntat sig sju barn och blev därför mycket förvånade när det blev sex pojkar och två flickor.


Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om det! Jag tycker det är sjukt att det kan växa åtta stycken barn i en människa, förstår inte hur det går till! Men sammtidigt tycker jag det är häftigt.

Gå in på aftonbladet.se och kolla på de små liven!


Postat av: janina

det är du!

2009-02-14 @ 18:53:09
URL: http://vadaerenaust.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback