Dagar och nytt rum

Usch, vaknade klockan 12 idag! Hur kan det komma sig, jag gick ändå och la mig klockan ett igår, aja skönt med lite sovmorgon när jag vanligtvis brukar gå upp halv 9 - 9.


Iförrgår vad jag mamma och pappa iväg på ikea och handlade möbler till mitt rum. Det blev en stor tavla, en hylla? och en tillhörande liten hylla, haha ni får se bilder senare när allt är klart, för just nu är det bara den ena sidan av rummet som är färdigt, jätte fint är det änsålälnge.
  Andra sidan av rummet ska också ha en hylla? jag vet faktiskt inte vad man kalla sådana, hehe. Sen en vägg-tv, spotlights, en stor lampa mm. och vi får ju inte glömma "ludd" mattan, sån mysig som små bebisar har, fast i svart.

Igår kom pappa vid 12 tiden och monterade ihop några saker till mig, tack för det. Sen fikade vi med mamma och sen åkte pappa hem.

På kvällen vid åtta åkte jag, Ola, Nikola, Mirza, Mark och Matte hem till Rebecca där Isabel var. Vi satt och pratade och efter en stund kom David, Isak och Albin och 5 andra killar. När vi skulle hem när sista bussen gick kom två tjejer till, Sanna och Linnea. Det var trevligt där, och inte för att prata om Rebeckas badtunna!!! Skit härligt, synd att vi skulle hem så tidigt annars skulle vi badat i den när alla boysen hade dragit.

Idag blir det väl till att ta det lugnt, sen får vi se vad som händer ikväll :)

Kram på er



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback