Födelsefirande med mamma

Igår, fredags vaknade jag av att min mamma kom in och sjöng vi grattulerar med lilla Molly. Fick frukost på sängen och paket :) 

Vid nio åkte jag och mamma in med Molly till veterinären för hon skulle rönka höfter och armbågar, men varför avslöjar jag inte än! Efter det var klart åkte vi och handlade varmrökt lax, potatis, romsås, örtagårds-sås, god sallad och ingredienser till dajmtårta. Hon skulle egentligen bjuda mig på restaurang men jag valde att äta hemma istället, mycket mysigare.

På kvällen begav jag mig in till lund för att möta upp Isabel, Josefin och felicia. Vi tog tåget till eslöv där André hade fest, välrigt trevligt. Vid lite över tolv tog vi tåget tillbaka till lund, där hämtade mamma mig, snäll som hon är.


När jag kom hem kunde jag och mamma inte berga oss för att äta lite på tårtan så vi tog vars en sked och åt, MUMMS!


Postat av: Christine

mmmm....... ja det var gott

Vilken dålig karaktär vi har "fniss"

2009-02-22 @ 09:05:34

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback