Fredag kväll

Mycket fibblande med denna kväll. Först av allt skulle jag och Isabel till Slagt med Saman och hans kusin, men det blev ändrat för vi ville vänta och följa med nästa gång istället, och det gick bra. Sen skulle jag på fest i Hjärup men efter många om och men, klydd med bussar och mer så blev inte det av heller. Efter dom två avslutade momenten blev jag bjuden på fest i Lomma, och sen ringde även Sarah och frågade om jag ville med till Filip i Staffanstorp men då var redan klockan mycket.. inte mycket, men för min del imed att jag ska upp tio i åtta imorgon och börja jobba nio till fem, så kändes inte det så tufft att dra ut, hatar att sitta trött i kassan. uhh! Men från något tråkigt till något bra. Isabel och Elin sitter på bussen från Lund till Staffanstorp nu :D så ska strax gå och möta dom. Handla gottis och kanske hyra film! Wie

Innanidag så följde jag med Sarah hem efter skolan för att plugga.... hm man kan ju fråga sig hur det gick? Om jag säger, steps, omelett, knäcke, dator, skratt och tjock hund säger det nog allt! Hahahah

Nu måste jag ta på mig varma kläder för att gå och möta upp Isalisa och Elle.
Ha en super bra kväll!




 



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback