Fyra timmar kvar...

...sen fyller jag 17år! Ingen direkt skillnad men ändå, bara ett år till sen är jag 18 och då blir det förändring.

Imorgon vaknar jag troligtvis av att mamma kommer in och sjunger för mig, sen blir det frukost och bara till att umgås. På eftermiddagen ska vi in till malmö för att sedan äta på restaurang! Efter det ska jag hem till Isabel och hitta på någonting, antingen bio eller till André som bjuder på fest då igen.

Nu kom mamma hem, hoppas hon har med sig något gott.
Ha det bra

Postat av: Johan S

Gratulerar på 17 års-dagen ;)

2009-02-20 @ 17:19:51
URL: http://heltokejtyp.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS för IAG fyller du år puss mamma

2009-02-20 @ 19:11:18

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback