Home

Äntligen tid till datorn!

Vid klockan två dag befann jag och Janina oss i lund på a.m.p.i.l för att Janina skulle pierca sin tunga. Therese kom också dit för att titta. Väldigt tjusigt blev det.
  Halv tre tog jag bussen till staffanstorp där pappa hämtade upp mig. Vi åkte hem till mamma och hämtade henne sen in till ikea, (för er som inte vet är mina föräldrar skilda). Väl inne hämtade vi möblerna jag hade kollat ut och handlade dom. Sedan vi kom hem, vid fem har all tid gått åt till att montera, men inte är det klart inte. Mamma har varit till stor hjälp idag, tack så mycket. 
  Längtar till imorogn då pappa kommer för att hjälpa mig med det sista, och kolla så att allt är rätt i skruvat.

Nä ni, nu somnar jag snart på tangentbordet, bilder på rummet kommer imorgon!

Sov gott


Postat av: Christine

Det har varit jätte kul idag, och så fint du kommer att få på ditt rum :)

2009-02-18 @ 06:55:47

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback