Röntgen och stan med Isabel

Idag åkte jag och pappa in till Malmö vid klockan halv ett för jag skulle röntgas som jag har skrivit tidigare i bloggen. Allt gick bra och jag hoppas bilderna dom tog också var bra. Det får jag inte reda på förens om ca tre dagar då "proverna" eller vad man ska kalla det har granskats och kommit till min läkare i Staffanstorp.

Efter det var klart körde pappa och jag till Svågertorp för pappa skulle ha några saker till sin motorcykel. Därefter körde han mig till busshållsplatsen precis utanför tågen. Där tog jag 33an till värnhem. En jäkla bit kan jag be att få tala om! Satt på bussen i evigheter kändes det som.... Aja, väl framme där bytte jag buss och åkte till Gustav där jag mötte Isalisa. Vi gick på hm ett tag sen var båda utsvultna så vi gick till Mcd och tryckte ner vars en meny :( till och med en PLUS meny.. hehe! Efter det tog vi en runda till på hm sen gick vi runt på hansa och lite i stan. Sjukt kul! (bild på vad som inhandlades längre ner) Klockan sju regnade det så jag och Lisa tog bussen hem.

Nu sitter har här och ugglar haha skrattar!! Tv och dator står på och ögonen går fram och tillbaka.. nu blir det dusch och kvällsmat.


trosorna blev konstiga på bilden!

Orange tröja: MONKI
Svart tröja: MONKI
Smink kuddar: HM
Troser: HM


PUSS


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback