School

Första skoldagen nu efter lovet, roligt faktiskt. Tog bussen tio över åtta och var på skolan fem över halv 9, precis när vi började. Hade mest självstudier men även engelska och svenska.
 
Till mat var det hedvigsoppa och jordgubbskaka med vaniljsås till efterätt, smaskens. Eller ja... vanilj och vaniljkaka som F sa, haha.
 
Jag och Sara skippade sista lektionen, vår så kallade "vg -mvg lektion" för vi hade material till att arbeta med det hemma, så Tomas och Brett sa att det var ok att vi gick. Sara åkte till Lund och jag gick hem, vilket innebar lite mer än en halv mil gång. JAG VAR BLÖT FRÅN TOPP TILL TÅ OM INTE MER!!! genomblöt alltså, håret hängde i stripor och sminket såg man inte en skymt av.. det spöregnade hela och då menar jag hela vägen hem. Gud vad skön den varma duschen var när jag väl fått av mig allt!
 
Nu ska jag strax ner och laga mat med mamma. Tacos blir det (som vanligt) haha. Bästa maten efter kött, pommes och bea, eller hur Felle?

Adios 
 


Postat av: felle

klart, bästa maten! :D

2009-03-03 @ 16:02:29

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback