Strul med internet

Tyvärr har jag inte kunnat skriva i bloggen på hela dan igår och ungefär halva dagen idag på grund av att internet krånglar. Inte heller har jag kunnat designa bloggen, välrigt irriterande. Antingen stängs allt ner när jag ska spara eller så hänger datorn sig. Men sån tur var fick jag hjälp av Janina, http://vadaerenaust.blogg.se/ . Super snällt, och resultatet blev väldigt bra! Ska lägga till klocka, datum och bild också, men det får bli när internet slutar bråka med mig.

Imorgon är jag ledig för vi har studiedag, vilket innebär SOVMORGON! Men så mycket sovmorgon blir det faktiskt inte, för klockan 09.30 kommer Sara hem till mig för att göra frukost. Scones ska det bli, med mycket ost, sylt och mjööölk. Vi ska även börja på vårt arbete om vårt "eget land". Det ska faktiskt bli roligt. Mer om hur det gick får ni läsa om imorgon för nu ska jag ta kvällsmat.

Tack och hej!


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback