Bilder från gårdagen


Det började på Mormors bageri...

Sen bar det av till Espresso House... där satt ett par asiater och höll på, så gulliga att jag var tvungen att fota.

Efter det gick vi först inom Malmströms sen vidare till bussen hem..

Väl framme på buss-stationen blev vi hungriga och köpta oss vars en pizza och efter det 3L läsk och druvor inne på ICA.

Vi gick hem till mig och Nikola hem till sig, men efter ett tag fick vi ångest av att bara sitta hemma så vi drog hem till honom och sen följde vi med till hans tränig i 2H. Det var riktigt roligt!!!



För en stund sedan tog Janina bussen till skolan. Vi somnade ganska tidigt igår, eller ja för att vara två vänner som aldrig kan hålla munnen stängd så vid klockan tre somnade vi. Ställde klockan på sex för vi tänkte då gå upp och göra scones till frukost men det slutade med att vi sov till 8 och sket i frukosten.

Nu har jag i alla fall precis ätit upp min frukost och ska strax göra vid mig sen bege mig ner till vårdcentralen.
PUSS

Postat av: Johanna

haha klart ni åt! :(

2009-03-17 @ 14:31:10
Postat av: janina

NAW ÄR DU FINE

2009-03-17 @ 21:50:05
URL: http://janinaspicks.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback