Blääää


Guuud så besviken jag är.
I förrgår eller vad det var så blev jag super sugen på glass och gottegris som jag är åker iväg för att inhandla det.
När jag står och väljer är det på Cart D'or vanilj, Ben and Jerrys cookie dough och Sia citron och lakrits. Efter en stunds funderande såg jag " Carte D'or Caramel - Cinnamon and Waffle glassen. Det klickade direkt, för jag tänkte att allt det bruna ni ser på bilden var caramelsås med vaniljsglass och lite goda kakbitar på toppen.. MEN när jag kommer hem och tar en stor sked och föser in i munnen är den minsann ute lika fort igen, fy faaaaaaan säger jag bara. KANEL! Alltså kanel-vanilj, kanel-caramel och woffla med kanelsmak... gick in med den till mamma i storarummet och frågade vad fan den smakade, så läser hon på paketet, och vad jag inte visste var att Cinnamon betyder Kanel! Trode det var typ caramel på att annat språk, snacka om besviken :(

Postat av: KEYA

hihihi han är söööt :) fan jag måste snacka med dig as mycekt har hänt määään

2009-03-09 @ 19:08:51
URL: http://keyas.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback