Dålig uppdatering

Ja, jag vet att jag inte är jätte bra på att uppdatera, men jag har tyvärr inte så mycket tid. Det kommer och går helt enkelt.

Igårkväll kom Meni och Jollan hit. Vi småkollade på en film J hade med sig, pratade och garvade en hel del, överdrivet ibland men jag kan inte mer än älska det! Vid klockan halv ett blev J hemkörd och jag och M kollade lite på, PS I love you sen somnade vi. 
    Kvart över SEX imorse ringde klockan. Då skulle M upp för att sedan ta bussen hem tio i sju till sin träning som började kvart i tio. Stackare! Jag sov kvar till tio, började jobba elva och slutade klockan sju. Jäkligt rolig dag på jobb idag. O är världens skönaste, dog av skratt flera gånger, haha.

Nu sitter jag framför tvn och myser. Har precis kollat på Melodifestivalen med god mat och efterätt. Skulle egentligen med Keya ut idag men är för trött för att börja göra vid mig idag.. ja man blir trött av att sitta i kassan.

Ha en super bra kväll allihopa.
Kram



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback