Det skriker frånvaro

Idag bestämde jag mig för att inte ha en så seriös blogg. Menar att jag inte tänker skriva så "fint" och ja ni förstår, haha!

Jaja helgen var ball. I fredags var jag med P, M och O. Vi var här hemma och kolla film och mös. Åt skit mycket onyttigt också för den delen. Godis och glass med hallon. Sen Lördag började jag jobba kvart i åtta till klockan 5. Skulle egentligen på fest efter men var död så somade tio framför tv'n med mamma:) Igår, söndag jobbade jag också, fast elva till halv åtta. Sen kolla jag film och somnade tidigt. Idag jobbade jag igen hahaha, money money (Y) kvart i åtta till halv fyra sen hem och åt över mycket!!! Glass, Chips och Kanellängd, fan vad jag hatar mig själv ändå. AH!  Efter det lax med potatis som min söta mamma hade gjort(L)(L)

Imorgon ska jag fika med Kimmy i stan vid klockan halv ett sen hem och göra vid mig och antingen sen på fest i kävlinge eller hem till Keya och ha super ballllllllll som vanligt. Hon och jag med massa bebis prat :D wiie

Resten av veckan ska jag ha ball med. hejdå haha


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback