...

hej dagbok.. idag vaknade jag klockan 4 på morgonen.. nej skoja , jag vaknade faktiskt klockan tjugo över 6, sen somna jag om igen=) vilket gjorde att jag kom försent till den första lektionen som började 8.. så jag fick lite skäll av kerstin.. men jag klara mig ändå... efter en seg förmiddag så ladda jag batterierna med lite mat som jag inte kommer ihåg vad det va.. iaf efter det så gick eftermiddagen lite snabbare och klockan var snart 3 och det var dags att träna med skollaget. efter en timmes fotboll så åkte jag in till stan med en kompis och käkade igen.. det blev mackadonkan... sen kom man hem och tog det lite lugnt, innan man kom överens med louise att jag skulle till staffanstorp=) ja, det var väl den dagen och nu sitter jag här och gästbloggar=)=)=)=) ha de så bra, jag återkommer nån gång......// anonym fast jag börjar på M oc h slutar på entor



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback