Fartfylld dag

Har precis blivit klar med slingningen. Tack för hjälpen mamma!

Idag skulle jag ju som sagt ner och göra en astmaprovning, men eftersom jag fortfarande är sjuk kunde dom inte göra undersökningen tråkigt nog, så jag ska bli kallad om ca en månad igen.

När jag fått det beskedet gick jag hem till Kimmy för att göra mig iordning tills vi skulle ta bussen till Lund och träffa vänner. Klockan tre skulle Kimmy till sin skola och jag, Janina och My handlade 1.2 och 0.8 kg godis sen satte vi oss på tåget mot Helsingborg. Väl framme åt vi på Mcd.. först en cheeseburger sen tänkte vi att vi ville ha något gott på tåget hem också så vi köpte vars en happymeal, gottttttttt men ångest som fan.

När vi var halvägs till Lund så bestämde vi oss för att åka en sväng till, så vi stannade kvar på tåget och åkte in i Malmö City. Där köpte Janina en tröja sen satte vi oss på första bästa buss och åkte iväg, tror det var till Lindängen? haha ja i alla fall så när vi åkt en bit kom jag på att mina bussar inte går så ofta, så jag hoppar av bussen och springer snabbt som fan till Södervärn och hinner PRECIS med min buss.. snacka om bra timeing ;) Janina och My fortsatte med bussen och jag vet verkligen inte var dom hamnade hahahahah.


Nu börjar jag bli trött så godnatt och sov gott!



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback