Heldag med Janina

Idag har jag varit i Lund nästan hela dan. Först klockan ett träffade jag Angelica, sen efter en stund skulle hon till Nova med sin syster och då träffade jag Kimmy. Vi fikade på mormors bageri. Hon tog en kladdkaka med grädde och en stor varmchoklad medans jag tog en araxboll! Där satt vi ett tag och pratade sen vid klockan tre skulle jag träffa Janina och Nikola och Kimmy skulle hem till sin nalle.

Jag, Janina och Nikola gick till Espresso House där Janina åt en scones. Sen gick vi till Malmborgs och köpte två nappar, energidryck och vindruvor, sen bar det hem till Staffanstorp där vi åt en gång till!!!! Pizza, yey.  Nu sitter vi här och ska snart ut och gå, och träffa två personer. Sen ska Janina sova här :D

Bilder på allt käk och annat från dagen kommer senare!
PUSS



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback