Helgen

God eftermiddag!

Jaa, jag vaknade klockan halv ett idag.. fy för vad trött jag är.

Börjar med att berätta om i igår, fredags. Skolan började klockan nio och slutade klockan tolv. Åkte in till det nya köpcentert, Entré i Malmö med Clarissa och mötte sedan Sadaf i stan. Klockan fem tog jag bussen hem till Staffanstorp (snacka om ont i fötterna). Väl hemma gjorde jag mig iordning sen klockan kvart över åtta hämtade Bruno upp mig och körde mig till Patricia. När jag kom dit satt vi och pratade ett tag i väntan på att två sega personer skulle komma. Klockan nio var det bestämmt att börja äta men istället åt vi HALV ELVA..... vad gick snett kan man ju undra? Jo då hade dom lirat fotboll till klockan nio och när vi satt där vid bordet mad varm mat och ingen kommer ringer vi upp och frågar vad som händer.. haha ja då ska dom hem och duscha, byta om med mer och säger  " vi är där om 42 minuter", men icke.. det var ju faktiskt en och en halv timme det handlade om. Maten kallnade och jag och Patricia började bli sömninga och brast ut i skratt flera gången under den här tiden, det var faktiskt roligt hahahah! Jaja efter många om och men kom dom, vi åt och sedan spelade vi (Het Potatis - spelet). Omar sög ju balle, sen kom Mentor sen Particia sen jag utan en enda Pommes, alltså pommes får man när man förlorar. När vi spelat det ett tag gick vi in i Patricias rum och kollade på filmen INSIDE, svär så äcklig film. Riktigt grisig faktiskt. Sen efter den var alla skit rädda och låg som små ihop rullade bollar i hennes säng så vi satte på My Little Sunshine. Fattade inte riktigt vad den handlade om, haha, det var mest fula personer som störade sig och inte ville prata så ja, ingen kolla direkt. Klockan halv fyra begav vi oss hemåt, Omar och Meni körde mig hem (stackars patricia som fick sova själv efter filmen). Jag trode också att jag skulle bli själv i mitt hus men sån tur så kom min bror och hans kompisar hem efter ca en halvtimme, så då kunde jag somna lugnt.

Idag har jag inte gjort något alls, bara tagit det lugnt och njutit av att jag inte ska behöva jobba på hela helgen. Skönt! Ska nog göra lite engelska nu snart så jag har det avklarat till veckan, funderar också på att baka en äppelkaka, suger i magen efter det.

Detta var ett annorlunda inlägg!

Ha det så bra så länge. Vi hörs ikväll!



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback