Sömnig

Gääääsp... nu är jag redo för sängen. Kom precis hem efter att ha följt Meni till bussen. Fint inlägg av honom under, haha.

I alla fall, imorse vaknade jag med svullen tunga. Lite mer svullen än vad den var dagen innan, så jag bestämde mig för att ta ut den för att kolla om det var något på staven som irriterade. MEN när jag skuvade av kulan och drog ut staven sprutade och gojjade det ut var ut hålet. Fy för, blev helt kallsvettig och svimmfärdig. Ringde mamma med detsamma och sa att hon skulle komma hem direkt för någonting konstigt höll på att hända med min tunga. Hon var ute med hunden men sprang hem. När hon väl var hemma låg jag i sängen och det snurrade i hela huvudet, hon ringde en piercare med ena telefonen och sjukhuset med sin mobil. Vi blev 8 i telefonkö till sjukhuset medans piercaren (ampil i lund) svarade direkt. Dom snackade i några minuter och sedan åkte vi in.

När vi kom dit fick jag följa med i ett rum där han kollade på tungan. Kan inte beskriva så rädd jag var, alltså det var verkligen hemskt. Han berättade vad det kunde vara, och frågade frågor och tillslut fick vi ta igenom en lång stålpinne genom hålet för att se om där satt något ivägen. Sen satte han i någon salva i hålet som var bakteriedödande och jag fick ett "recept" på två bakteriedödande lösningar som jag senare hämtade ut på apoteket.

När jag kom hem sköljde jag och åt is och drack kallt vatten. Nu när såret är öppet vågar jag inte äta något för jag är rädd att där ska komma in småsaker och göra saken större. Så min dag har bestått av vatten och filmjölk, snacka om huuuungrig.

Imorogn ska jag in till Lund vid ett och träffa Janina som jag igentligen skulle göra idag!
Have a nice eavning


Postat av: KEYA

hhaahhaha fyfan vad hemskt men garv iaf (a)

e han alban?

2009-03-04 @ 11:16:02
URL: http://keyas.blogg.se/
Postat av: LOUISE

hahahaha ja garva när han skrev haha! :D

ja han är alban!

2009-03-04 @ 12:18:10
URL: http://lojsann.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback