Stan

Idag var jag i Malmö igen! Åkte in vid tre tiden och träffade Keya vid Gustav. Vi gick till Fransuellgymnasiet och träffade Julie, Hugo och Mentor. Tre flugor i en smäll, haha! Väldigt roligt, längesedan man träffade dom. Även Danilo, sjukt ball!!

Efter vi varit där gick vi till Stan med några boys från skolan. Jag köpte mina skor och sen delade vi på oss. Julie, jag och Danilo åkte och kolla min tunga på trianglen, sedan till Mobilia och mötte Filip som hade Julies väska, och Keya mötte Hanna. När vi kom tillbaka var vi så hungriga att vi drog in på Mcd och käka och träffa k och h igen.

Imorgon ska jag in till Lund till min gamla skola och hälsa på. Sen fika och ampil med Janina!

Godkväll


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback