Landskrona och ta-hand-om-mig-dag

Vaknade klockan halv åtta hemma hos Janina imorse. Gick upp och tog på lite smink och tio i åtta tog vi bussen till stationen. Janina åkte till skolan med tåg och jag satte mig på Landskronabussen för att åka och hälsa på min mormor och morfar. Väl framme fikade vi, sen åkte vi på gammeldans och sen vidare till shi-gong, eller hur det stavas. Kinesisk avslappning är det i alla fall, jätte skönt.
Skulle egentligen hem till Janina efter det och sova där idag också men hennes pappa fyllde år så det blev ändrade planer, tyvärr. Så tjugo över tre tog jag tåget till Lund och sedan vidare hem till Staffanstorp. När jag kom hem tänkte jag att det är allt för sällan jag skämmer bort mig själv med skönhetsprudukter eller överhuvudtaget gör något nyttigt så jag satte på mig ytterkläder och gick en runda med mamma och Molly. Efter det gick jag och solade i tjugo minuter, såå skönt, sen vidare hem och bytte om och stack ut och sprang Fodia ( en runda som vi sprang på hagalid ). När jag kommit hem, stretchat och fått av mig träningskläderna tog jag ett varmt bad med oljor och salt. Där låg jag ett tag tills jag blivit som ett russin, då sköljde jag av mig och satte i hårinpackning i håret. Lät det verka i 45minuter medans jag tittade på andra avenyn sen duschade jag av mig igen och lät håret självtorka. Medans håret torkade smörjde jag in mig i Body Butter - Granatäpple kräm, som jag fick av Clarissa när jag fyllde år. Känner mig jäkligt fräsch, luktar gott som bara den och är super mjuk.



Ååååh, nu måste jag lägga mig. Har nationellt prov imorogn, ska skriva en engelsk uppsatts, önska mig lycka till!
Efter det slutat, vid elva tiden tror jag det är, ska jag hem och göra vid mig sen in till Malmö och fixa prao, träffa Danilo en stund och klockan fyra träffa Josefin och Keya på Entré, som jag saknar er tjejer!! Efter det blir det väl till att plugga hela kvällen.
God natt

Postat av: Mamma

mmm....... det skulle man unnat sig, låter hel skönt

puss på dig

2009-03-25 @ 22:08:25

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback