Tjejkväll - Fest - Hem

Hejsan! Förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i fredags men jag har inte haft tid.

Börjar med att det var sjukt roligt att Isabel och Elin kom till mig i fredagskväll, vi blogga, prata, åt godis och kolla film. Vid klockan ett låg alla sten döda i min säng så I och E tog bussen hem och jag gick och la mig.

Igår jobbade jag från klockan nio till klockan fem. Det var väl inte så jätte kul men pengar pengar pengar, alltid bra. När jag hade slutat gick jag hem och gjorde vid mig för att åka hem till Camilla som bjöd på tjejmiddag/kväll med tolv girls. Fick vars en välkomsdrink och lite snacks. Efter vi hade varit där en stund och umgåtts så blev en del av oss jäkligt sugna på att åka någonstans för att festa, vilket blev till Malmö. Vi tog på oss ytterkläder och sprang till bussen för att hinna med. Det var jag, Camilla, Angelica, Josefin och Keya som åkte, de andra åkte till Lund. På resan hände en tråkig grej så tillslut var det bara jag och Keya kvar. Väl inne i Malmö hämtade bruno oss, taxin alltså, och körde oss hem till en som heter Robin, Keyas kompis.

När vi kom in till honom var det inte så många där, så vi hälsade och satte oss ner. Man blev snabbt "kompis" med folket och dom var jätte trevliga. Efter en stund kom det fler människor men dom drog efter ca en timme då klockan var ca halv 3, men vi fortsatte festa. Klockan sex slutade vi och vid klockan sju var alla stenade. Vi sov till typ halv tio sen satt vi i hans kök/vardagsrum till klockan feeeem. Haha, snacka om ball. Allt från bebisar till hus, män, vagnar och mer inom den biten fick Valle lyssna på hahahaha. Sen hände det tre inte så roliga saker där, kan ju säga att det blev lite för mycket för min del haha, men vadå? vi hade roligt! En riktig hang over dag för mig för er som inte förstog vad det ovanför menas med. + att Keyas mobil blev stulen men återfanns sen igen av att någon hade stängt av den och lagt den på ett "gömställe".... ah vad arg jag blir.

Vid klockan sex åkte jag och Keya in till södervern för att äta och sen bege oss hemåt. Tack för en superbra helg :D


Puss & Kram


Postat av: KEYA

Ah fyfan vad ball vi hade gumman. Jävla dagen-efter-snack. Helt yra! Du är bäst gumman :)

2009-03-01 @ 21:22:21
URL: http://keyas.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback