Ciao!

Godmiddag
Hur mår ni? Jag mår aldeles utmärkt förutom att jag är seg som vanligt haha..

I torsdags åkte jag ju som sagt till Hässleholm med Keya. Alltid överkul på tåget med henne. I alla fall, fick se den lilla lilla bebisen, Daniél, så himla söt. Även lilla Aida, jätte söt. Vi åt pizza på Pizzeria Viking, gick i stan där jag handlade ett par jeans och sen åkte vi hem.

Igår, fredag, mötte jag keya i Malmö vid ett tiden. Vi åt på BK, China box restaurang och sen åkte vi hem till henne där vi började göra oss iordning så smått. Vid fem tiden körde hennes mamma och plastpappa hem oss till mig där vi gjorde taco och gjorde oss klara. Efter ett tag kom Vici som också fixade till sig, sen kom hennes pojkvänn och hämtade oss och körde oss hem till Johan som bjöd på fest utanför Eslöv.

Senare blev jag, Josefin och Angelica sjuttsade till Eslövs station av Andy och hans kompis för vi skulle ta tåget hem. Väl framme på stationen passade jag och Josefin på att sticka upp och säga hej till André, som också hade fest faktiskt. Kul! Blev kallad typ tejpet av någon kille där, fattade ingenting? hahahahah i alla fall vi satte oss på tåget, Josefin och Angelica hoppade av i Lund och jag fortsatte mot malmö där jag träffade Meni:) vi gick och pratade en stund, skulle äta men hann inte för tiden gick fort och jag skulle med min sista buss hem som jag inte fick missa, så vi var där i god tid. Great!

Nej, nu måste jag få något i magen. Ha en bra lördag!


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback