080309

Igår träffade jag min kung, han hade en pussmun som jag bara inte kunde motstå, Messi Ronaldo P, haha!

Nä, men ja, igår var jag med Meni. Han kom hit med sitt skadade ben vid klockan nio. Vi kolla grymt många filmer som gick på tv och somnade ca klockan fem på morgonen.. och jag som skulle upp och jobba från klockan elva till åtta höll på att trilla av stolen typ tre gånger, såå trött.

Aja, ändå rätt lugn dag på jobb, förutom en rusch, hur långa köer som helst på tre pers, uhh!

Nu ska jag snart till A och kolla full frys, grymt tradigt att sitta här hemma!

Adiooos hörs imogon!


Postat av: melina

Hej Louise! Du vet inte om det finns möjlighet att få sommarjobb där du jobbar? :)

2009-03-09 @ 17:25:39
URL: http://melinaa.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback