A big hangover

Ja, gud vilken huvudverk som dödat mig idag.. men gårkvällen var på topp alltså! Riktigt riktigt roligt!

Therese kom hem till mig vid halv åtta, vi gjorde vid oss, pratade och vid halv nio gick vi hem till Nikola som bor ca två kvarter ifrån mig. Där befann sig ett antal personer och senare under kvällen kom och gick folk :) 
Grillning stog på schemat, även mycket dans och trevligheter. Kvällen avslutades vid halv två, då två boys kom och träffade mig Camilla och Daniel. Där hände inte så mycket mer än att vi var påväg till Statiol, jag vände efter halva vägen och somnade BUMMS när jag kom hem...

Charlies födelsedag igår firades med paket, god mat och smarrig efterätt. Han gjorde även sitt teoriprov för moppe som han klarade, 28 av 35 och 28 var G-gränsen. Silken tur man kan ha alltså ;)

Sovit hela dagen har jag gjort! Vaknade vid kvart i 10 var uppe ett tag, träffade angelica, åt pizza sen hem igen och sov till sex... men för det är jag verkligen inte pigg snarare vill jag hoppa ner i sängen igen.. och det ska jag ta och göra!

Ha en bra torsdagskväll!
Puss



LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback