New week

Hejsan "allihopa"!

Nu ska jag försöka börja blogga på riktigt?! om man kan säga så. Minst ett inlägg per dag ska det bli i alla fall! Vad sägs om det?

Nu är det snart sommarlov! Gud vad skönt det ska bli. Jag har ju i och för sig haft "lov" sedan jul men nu är man ju liksom ledig när alla ens vänner också är det. Utomlandsresor, festande och bara leva livet, det är ju något man längtar efter rigält.

Idag ser min dag ut som såhär!

-> Ner och göra lunch. Har bestämmt mig för att det ska bli baconmacka med grönsaker till.
Efter det ska jag in i duschen och sedan börja göra vid mig. För vid klockan halv fem ska jag ta bussen till Malmö och möta upp Patricia som praoar på Åhlens City ( sista dagen imorgon, av två månader ). Vid halv 6 ska vi troligtvis möta Hugo i stan som kom hem i förrgår från sin prao i Mallorca. Blir antingen Jensens Böffhus eller bara en fika i stan, hoppas på Jensens.... sluuurp!

Hörs sen!


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback