tjeeeeeena

Hejsan alla glada sköna människor!
orkar inte skriva så mycket så det får bli en sorts updatering i punktform för er som bryr er :)

sitter hemma just nu och ska strax dammsuga nedanvåningen. har fortfarande inte orkat pallra mig ner..

Vaaaaaaalborg var grym. tjejgänget käkade först hemma hos felicia sen splittrades alla och åkte på olika håll. jag hade skiiiiiiiiiiitroligt i alla fall!! överskön kväll/natt :D

Fast jag inte skriver här så ofta så flyter mitt liv på som för de flesta..  

++++++++++++ vid den 6 - 7 juni ska jag och min kusin Lovisa antagligen åka till Koratien, fy fan vad grymt det kommer att bli! nu hoppas vi bara på att det ska finnas någon sista minuten resa dit också, annard blir det dyrt ;) sen i slutet av sommaren ska jag åka med mamma och challeeeeman, det kan vara rätt skönt att softa med familjen också :) men detta blir nog den sista resan vi gör tillsammans... tråkigtnog...

puss och kramamaam


LÄMNA EN KOMMENTAR

Namn:
Kom ihåg mig

E-post(publiceras inte)

URL/Websida/blogg

Kommentar:

Trackback